Stay Strong

Cineva mi-a spus odata ca numai o persoana slaba isi cere scuze.Ei,bine.Sunt in totalitate…de parere opusa.Numai o persoana puternica este in stare sa isi dea orgoliul la o parte,sa recunoasca ca a gresit si sa isi asume responsabilitatea pentru ce a facut.Mi se pare total inacceptabil tipul acesa de gandire.’Imi pare rau’ nu inseamna sunt slab,am gresit.Nu.Inseamna ‘am gresit,sunt om si mai fac si d-astea,dar sunt destul de curajos sa recunosc asta in fata ta’.Ca pan’ la urma iti trebuie si putin curaj sa accepti ca ai gresit in fata cuiva.Eu,fiind incapatanata,accept putin mai greu ca e omenesc sa mai dai si rateuri…dar totusi o fac.Nu ma consider o persoana cine stie ce puternica.Sunt perfectionista si cred ca intotdeauna e loc de mai bine.Dar cu siguranta nu sunt slaba.Incapatanata,dezordonata,impiedicata,mult mai sensibila decat mi-ar placea sa recunosc – da.Dar nu slaba.Am trecut cu bine peste prea multe chestii grele si mi-am intrecut de mai multe ori ceea ce credeam a-mi fi limite ca sa ma descriu asa.Prin urmare,pot spune si ca toate citatele (care par clisee) de genul ‘Stay strong.It might be stormy now,but it can’t rain forever’ sau ‘after rain there’s a rainbow’ sunt de fapt adevarate.Cand viata iti da 100 de motive sa fii trist,arata ca ai 1000 de motive ca sa fii fericit.And remember:happiness is not a simple emotion.Happiness is a state of mind.

Lasă un răspuns

